Informacija lengvai suprantama kalba
Šiame puslapyje trumpai ir aiškiai paaiškiname, ką mes darome ir kaip su mumis susisiekti.
Apie mus
Mes esame įmonė Varėnos vandenys.
Mes dirbame Varėnos rajone.
Mes darome du svarbius darbus:
- Mes tiekiame geriamąjį vandenį.
- Mes tvarkome nuotekas.
Geriamasis vanduo
Geriamasis vanduo — tai švarus vanduo.
Jį galima gerti.
Jis teka iš čiaupo.
Nuotekos
Nuotekos — tai panaudotas, nešvarus vanduo.
Jis nuteka į kanalizaciją.
Mes tą vandenį išvalome.
Ką mes darome
Mes teikiame šias paslaugas:
- Tiekiame vandenį į namus.
- Prijungiame namus prie vandentiekio.
- Prijungiame namus prie kanalizacijos.
- Nuskaitome vandens skaitiklius.
- Išrašome sąskaitas už vandenį.
- Taisome vamzdžius ir avarijas.
Kaip su mumis susisiekti
Mūsų adresas:
Žalioji gatvė 26, Varėna.
Mūsų telefonas:
+370 310 31683
Mūsų elektroninis paštas:
info@varenosvandenys.lt
Kada mes dirbame
Mes dirbame nuo pirmadienio iki penktadienio.
Mes dirbame nuo 8:00 iki 12:00.
Ir nuo 13:00 iki 17:00.
Šeštadienį ir sekmadienį nedirbame.
Kai įvyksta avarija
Avarija — tai kai sugenda vamzdis.
Arba kai gatvėje bėga vanduo.
Arba kai dingsta vanduo.
Tada skambinkite telefonu:
+370 310 31683
Šiuo telefonu galite skambinti visą parą.
Ir dieną, ir naktį.
© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. More information at www.easy-to-read.eu.
